Клієнтам
Шановні клієнти!
УВАГА!
Відновлена робота гарячої лініі.
Якщо у Вас є питання - телефонуйте 0800 212 250.
Пн-Пт з 9.00 до 18.00
Звертаємо Вашу увагу щодо зміни реквізитів на оплату кредитів.
Нові реквізіти для здійснення оплати по кредиту - дивись тут
Якщо у Вас є питання до нашої компанії – телефонуйте 0800 212 250. Пн-Пт з 9.00 до 18.00
Або пишить у Фейсбук або Viber (+380981100590).
При першій можливості обов’язково відповімо
Після оформлення кредиту Процесінг-центр надсилає вам на електрону пошту або через месенджер графік платежів, в якому вказано дати та суми платежів. Ви здійснюєте платежі щомісячно згідно графіку платежів.
Ви вносите платежі щомісячно з моменту оформлення кредиту. Наприклад, якщо ви оформили кредит 20 листопада, перший платіж ви маєте здійснити не пізніше 20 грудня, а другий – до 20 січня. Ви можете в будь-який момент достроково погасити кредит – відсотки сплачуються лише за період фактичного користування кредитом, без будь-яких додаткових комісій.
ТОВ «Кардсервіс», Код ЄДРПОУ 39551837, п/р UA143005280000026506455000742 в АТ «ОТП Банк», МФО 300528
ТОВ «Кардсервіс», Код ЄДРПОУ 39551837, п/р UA843226690000026507300196820 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669
Споживач має право після припинення дії договору про надання споживчого кредиту, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до фінансової установи із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань споживача за договором у повному обсязі, яку фінансова установа надає у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання фінансовою установою такого запиту.
Інформацію з усіх питань щодо стану кредиту ви може отримати у Facebook або Viber (+380981100590)