Новини

20.04.2015
Дослідження: Споживачі незадоволені клієнтським досвідом

Коли конкуренти з кращими цінами знаходяться на відстані одного кліка, споживчий досвід є головною відмінністю для брендів. Бренди розуміють потребу в кращому споживчому досвіді, але, згідно нового звіту Econsultancy, прірва між їх розумінням і точкою зору споживачів дуже суттєва. Звіт, складений Econsultancy спільно з IBM, що опублікував MMR , підкреслює невідповідність між намірами брендів і задоволенням споживачів.

Нижче кілька висновків із звіту:

Впевненість брендів в силі споживчого досвіду не відповідає реальності споживачів.

Наприклад:

·        Лише один з трьох споживачів вважає, що улюблені компанії розуміють їх.

·        Більшість споживачів, які переключилися на інші споживчі послуги торік, зробили це з причин, які компанії мали б спрогнозувати або запобігти їх виникненню.

·        З майже 50% споживачів з серйозним питанням щодо обслуговування за останні 12 місяців, тільки 28% відзначили, що компанії вирішили це питання дуже ефективно.

Бренди вважають, що є успішними у споживчому досвіді.

Вони дуже оптимістично налаштовані щодо наданого досвіду.

Питання: ви згодні або не згодні з наступними твердженнями?

 01_brandscustomerexperience.pn_23520_p0.png

Досвід - це основний фактор, який змушує клієнтів піти

51% споживачів назвали клієнтський досвід в якості причини зміни продавця, а 29% вважають, що споживчий досвід важливий при виборі альтернативи.

Питання: що такого запропонував новий продавець, що змусило вас перейти до нього? Що з наступного найкраще описує неправильні дії старого продавця?

02_customerexperienceandacquis_23522_p0.png 

Що важливо для споживачів?

Головний фактор - це довіра, і викликана вона позитивним споживчим досвідом

Автор звіту Стефан Торнквіст пояснює:

Довіра - це необхідний інгредієнт лояльності споживачів, але це не пряма функція. Її не можна завоювати одразу з правилами та умовами або витратами бренду. Довіра завойовується з часом, за допомогою дрібниць. Без довіри, стосунки зі споживачами керуються короткочасними потребами і обмежені в масштабі і потенціалі.

Інші топ-фактори, названі споживачами

Питання: якби ви створювали ідеальну компанію для вашого обслуговування, що було б найважливішим?

03_whatmatterstocustomers.png_23518_p0.png 

Бренди вважають, що вони добре вміють вирішувати конфлікти зі споживачем

Бренди впевнені, що вони все роблять правильно, 89% задоволені або дуже задоволені своєю здатністю вирішувати конфлікти

Питання: наскільки ви задоволені вашою здатністю вирішувати конфлікти зі споживачем?

04_brandsconsumerconflcts.png_23519_p0.png

Втім споживачі не згодні

48% впевнені, що питання були вирішені не ефективне

Питання: наскільки ефективно бренди вирішують конфлікти?

05_consumerexperience.png_23521_p0.png

Повернення до списку