Новини

16.01.2015
Кредитні програми магазинів стимулюють частіші візити покупців
Кредитні програми магазинів стимулюють частіші візити покупців

Кредитні програми магазинів стимулюють частіші візити покупців. Такі дані оприлюднила GE Capital Retail Finance, яка досліджувала монобрендові карткові кредитні програми в торгових мережах США. Згідно з їх розрахунками, середня відвідуваність магазинів зросла з 1,4 до 1,7 візитів на місяць, забезпечивши, таким чином, 4 додаткові візити покупця на рік.

Разом з лояльністю клієнтів за рахунок карткових кредитних програм збільшилися і доходи компаній. Так, мережа Macy's в 2012 році отримала від свого партнера Citi Retail Services 865 млн.дол, в 2011 - 772 млн.дол, в 2010 - 528 млн.дол. Чистий прибуток мережі за кредитною програмою в 2012 році склала 663 млн.дол.

У той же час компанія Nordstrom за підсумками 2013 фінансового року заявила про 274 млн.дол., зароблених на програмі монобрендових кредитних карт.

Детальніше про карткові кредитні програми - на сайті PYMNTS.com

Повернення до списку