15.12.2015
CardService став партнером Retail & Development Business Summit 2015

Своїм баченням розвитку фінансових технологій в ритейлі з учасниками саміту поділився директор компанії CardService Дмитро Богодухов. На його думку, сьогодні, в умовах фінансової кризи, бонусних і знижкових карт, які рітейлери традиційно пропонують покупцям, вже недостатньо. Єдиним можливим способом підняти продажі є кредитування за допомогою технології private label credit cards - власних кредитних карток магазинів. У ході своєї доповіді «Бонусна карта тепер кредитує: фінансові технології для нового рівня лояльності та збільшення продажів» Дмитро Богодухов розповів про цей фінансовий сервіс, про те, як працює технологія private label credit cards і які можливості вона відкриває для українських рітейлерів.
За словами директора CardService, у світі технологія private label credit cards - карт лояльності магазинів з кредитним лімітом - є дуже популярним і дієвим інструментом збільшення продажів. На сьогоднішній день в США магазинами видано 175 млн. власних карт. Серед найбільших мереж, що використовують монобрендові кредитні картки: GAP, American Eagle, Walmart, Dillard's, Saks Fifth Avenue, J.Crew та інші. За статистикою кожна третя покупка в цих мережах здійснюється саме кредитною карткою магазину.
Також Дмитро Богодухов представив мобільний додаток, що дозволяє «оцифрувати» кредитну карту магазину та його програму лояльності.
