Новини

13.02.2017
Лояльність з кредитом: нове покоління дисконтних карт СТО
Лояльність з кредитом: нове покоління дисконтних карт СТО

На сторінках "АвтоЦентру" вийшло інтерв'ю директора CardService Дмитра Богодухова про картки лояльності СТО з кредитним лімітом. Нижче наводимо повний текст інтерв'ю:



CardServis_DSC_1931.jpgПоломка автомобіля - неприємна і часто непередбачувана подія. А оскільки ремонт - це ще й дуже дорого, виділити на це гроші з сімейного бюджету досить непросто. Сьогодні деякі СТО вже пропонують нову послугу - можливість кредитування за допомогою карт лояльності автосервісу. Про умови цієї програми, а також про те, які переваги отримують клієнти і станції техобслуговування, нам розповів Дмитро Богодухов, директор фінансової компанії CardService, яка впровадила дану послугу на ринок.

«Карта лояльності з кредитною лінією - це найкращий спосіб для автосервісу продемонструвати лояльність своїм клієнтам. Адже за інших рівних умов вони оберуть підприємство, в якому у них відкрита кредитна лінія, - на знак вдячності за довіру і сервіс, який їм надали.» Дмитро Богодухов, директор компанії CardService.

 

? Що таке сервіс кредитування товарів і послуг автосервісу за картками лояльності автосервісу, хто може ним скористатися?

Багато автосервісів працюють з власними програмами лояльності - дисконтними картками і знижками, розмір якої залежить від витраченої клієнтом суми. Кредитна лінія, яка відкривається клієнту автосервісу, доповнює і розширює існуючу карткову програму лояльності. Клієнт може скористатися нею за необхідностю в найрізноманітніших ситуаціях. При цьому чим довше історія обслуговування клієнта на автосервісі, тим більший розмір кредитної лінії буде для нього доступний. Тож коли у клієнта виникає необхідність - він може просто, швидко і без зайвої тяганини сплатити вартість ремонту і запчастин за рахунок кредитної лінії за карткою лояльності свого автосервісу.

? В яких випадках найчастіше клієнти використовують карту автосервісу для оплати в кредит?

Найпоширеніша ситуація - це коли автовласник хотів обмежитися мінімальним ремонтом, але за фактом виявилося, що поломка серйозніша, а отже, її усунення вже не вписується в його бюджет. У той же час ставити машину на стоянку до моменту накопичення всієї необхідної суми у людини немає можливості. Тому оплата частини суми за рахунок кредитної лінії по карті лояльності автосервісу - це непоганий варіант для клієнтів автосервісу, яким потрібно максимально оперативно відремонтувати і забрати машину. Часто буває, що в машині є проблеми, які потрібно усунути негайно, і є ті, які можуть трохи почекати. Кредит дає можливість зробити все за один підхід, на затягуючи ремонт надовго. Ну і ще один випадок - дорогий ремонт після ДТП. Навіть якщо страхова компанія покриє вартість ремонту, то виплату іноді потрібно чекати кілька місяців, а то й півроку-рік. Ну а якщо пощастить, і страхова виплатить оперативно, клієнт зможе погасити кредит достроково, і не переплачувати зайві відсотки.

? На які товари або послуги можна витрачати гроші на картці?

Окрім запчастин і ремонтних робіт, за рахунок кредитної лінії по карті лояльності автосервісу можна оплатити практично весь спектр покупок, які пов'язані з експлуатацією автомобіля - тюнінг, автозвук, шини, різні аксесуари, наприклад, багажник на дах авто тощо. При цьому максимальний розмір кредитної лінії - до ста тисяч гривень, а термін виплати - два, три або шість місяців, і в деяких випадках до десяти.

? У скільки обійдуться кредити, які видаються за допомогою CardService?

Вартість кредитування відрізняється в різних автосервісах і становить від акційних 1% від суми кредиту до 5% на місяць від суми кредиту. Конкретний відсоток також може залежати від типу товарів або послуг, які оплачуються за рахунок кредитної лінії по карті - на спеціальні пропозиції відсоток може бути мінімальний, ну а на інші покупки діють стандартні умови. При цьому у клієнта завжди є можливість погасити кредит достроково і переплатити менше.

? Які документи треба для оформлення картки лояльності автосервісу з кредитною лінією? 

Необхідний тільки паспорт і код. При цьому, якщо клієнт вже є постійним клієнтом автосервісу, то кредитна лінія для нього доступна одразу після отримання картки. Якщо ж клієнт перший раз приїхав на автосервіс, і хоче відремонтувати свій автомобіль за рахунок кредитної лінії, то йому потрібно після заповнення анкети почекати підтвердження про активацію кредитної лінії - про це йому повідомить співробітник автосервісу. Це відбувається досить оперативно - буквально протягом години.

DSC_1956 (002).jpg

? Чи має клієнт сплачувати відсотки, якщо він оформив карту з кредитною лінією, але не використав гроші на ній?

Ні, клієнт платить відсотки тільки тоді, коли оплатить за рахунок кредитної лінії вартість ремонту автомобіля або купівлю запчастин, аксесуарів. Тут все аналогічно банківськими картками - у вас є доступна в будь-який момент кредитна лінія, і коли ви нею користуєтеся - платите відсотки. При цьому немає ніяких плат за обслуговування картки, за її оформлення.

? Наскільки прозорі умови отримання кредитів? Чи є приховані комісії?

Через те, що це не є банківська кредитна програма, тут виключені всі ті «підводні камені», які так часто зустрічаються при оформленні банківських кредитів. Чим простіше і прозоріші умови кредиту - тим простіше клієнту прийняти рішення про те, щоб їм скористатися, і в одночас час персоналу сервісної станції простіше пояснити і розрахувати клієнту суми платежів. Ті цифри, які клієнт побачить в розрахунку, будуть до копійки збігатися з тим, що він заплатить за фактом - і в цьому одна з основних переваг карткової кредитної програми автосервісу. Ніяких страховок і прихованих комісій - клієнт одразу може побачити всю переплату, і виважено прийняти рішення про те, чи платити йому за рахунок кредитної лінії по карті.

? Що дає магазину запчастин або СТО робота з CardService?

Головне завдання, яке вирішує власник СТО - це збільшення продажів запчастин, аксесуарів і послуг сервісу. Адже у клієнта з'являється можливість відремонтувати машину, як то кажуть, «по повній програмі», і саме тоді, коли йому це потрібно. У СТО зростає середній чек з одного автозаїзду - а значить і прибутковість бізнесу. При цьому автосервіс не несе ніяких фінансових ризиків - все обслуговування карт і фінансування забезпечує наша компанія.

? Що потрібно зробити підприємству, щоб включитися в систему? Чи є якісь обмеження, вимоги?

Будь-яке автосервісне підприємство може розширити свою програму лояльності для клієнтів, пропонуючи карту автосервісу з кредитною лінією. Зі свого боку, ми забезпечуємо розробку дизайну карт і їх виготовлення, а також подальший супровід і фінансування кредитної програми. До того ж ми проводимо навчання співробітників автосервісу і організовуємо спільні маркетингові акції. Ну, а далі вже від самого автосервісу залежить, наскільки ефективно він зможе використовувати цей інструмент для збільшення продажів своїх товарів і послуг. Як показує практика і статистика, мінімум кожен десятий, хто отримав карту з кредитною лінією, періодично використовує її для оплати в кредит. Тож автосервіс, який видасть своїм клієнтам кілька тисяч карт з кредитною лінією, отримає сотні додаткових автозаїздів на рік, а також збільшить середній чек за ними.

ДУМКИ:

CardServis_GBO.jpgОлег Гриценко, директор «Майстер Газ»

За рік співпраці завдяки карткам з кредитним лімітом ми обслужили понад 50 клієнтів, які отримали установку ГБО в розстрочку. Зручно, що клієнтам не потрібно нікуди йти і нести купу документів, рішення приймається оперативно і виважено. За весь час було всього два або три відмови в кредиті. При такій кількості підтверджень це несуттєво. Більше скажу: до нас приїжджають клієнти після рекомендацій своїх знайомих, друзів або родичів, які скористалися у нас картою автосервісу з кредитним лімітом.


CardServis_KiAvto.jpgВолодимир Косс, генеральний директор «Кий авто холдинг»

Ми стали першим офіційним дилерським центром, який впровадив таку послугу. Насправді зручно, просто і зрозуміло. Послуга зручна при виникненні в результаті діагностики додаткових робіт, що не увійшли в заплановану вартість технічного обслуговування. Звичайно, для клієнта сервіс за рахунок кредитної лінії по картці обходиться трохи дорожче, ніж за свої гроші, але головне - що він бачить кінцеву цифру, у скільки йому все стане. У нас є клієнти, які за рік вже тричі користувалися карткою.


CardServis_958026046_o.jpgКатерина Тищенко, спеціаліст з реклами дилерського центру Renault «Авто-Мотив»

Власна картка автосервісу - дійсно зручний і затребуваний на сьогодні продукт. Ми вже більше року надаємо цю послугу нашим клієнтам і не отримали жодного негативного відгуку. Навпаки - є клієнти, які регулярно користуються карткою. При цьому оплачується як частина вартості ремонту, так і повна сума - від трьох до п'ятдесяти тисяч гривень.

Повернення до списку