03.03.2015
Обсяг продажів за монобрендовими картками у США сягнув 270 млрд. долларів

Новий тренд - багаторівнева система лояльності
Аби збільшити кількість покупок, рітейлери продовжують розширювати власні кредитні програми, додаючи до них більше знижок та бонусів. Про це свідчать дані дослідження, яке провів CreditCards.com. Головна тенденція минулого року - багаторівневі програми лояльності. Таку систему зараз використовують мережі Nordstrom та Macy's. В залежності від обсягу витрачених у мережі коштів, власнику карт надають певний "рівень". Кожний рівень надає право на користування більшими знижками чи пільгами.
Експерти з програм лояльності вважають, що незабаром прикладу Nordstrom та Macy's послідують й інші мережі, адже багаторівневі програми можуть виявитись дуже ефективними. "Визнання та бонуси на кожному з рівнів - це саме те, що спонукає людей брати участь у програмі", - кажуть у LoyaltyOne. Але фахівці застерігають, що такі довгострокові та багаторівневі програми через свою складність можуть мати і негативні наслідки у взаємодії зі споживачами. "Деякі програми настільки перевантажені, що люди просто не розуміють їх", - наголошують фахівці LoyaltyOne.
Створення переваг від користування кредитною карткою магазина простими і зрозумілими буде критично важливим для рітейлу, особливо зважаючи на високі відсоткові ставки за програмою.
Більше про тенденції розвитку ринку монобрендових кредитних карток читайте на сайті CreditCards.com